marți, 23 august 2011

Lista pentru a face fata vietii


In ultima perioada m-a cuprins un val de tot felul de lucruri neînsemnate care mă afectează,asa că
mi-am propus sa-mi fac o listă,mai exact o listă pentru supravietuire.
  • Ea incepe asa:
  • 1.Sa cred in mine.
  • 2.Sa tin capul sus,indiferent cat de greu imi este.
  • 3.Sa am grija la persoanle din anturajul meu,pentru ca s-ar putea sa ma raneasca in mod deliberat sau nu.
  • 4.Sa cred ca imposibilul este posibil.
  • 5.Sa-mi pastrez mereu credinta.
  • 6.Sa cred in lumea vie a culorilor.
  • 7.Sa cred ca pot sa dobor raul.
  • 8.Sa nu uit niciodata ce inseamna iubirea si fericirea.
  • 9.Sa nu uit ca cineva mereu vegheaza asupra mea.
  • 10.Sa nu uit niciodata ca eu am un scop pentru care trebuie sa traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu